Piątek, 2024-04-19

Wycieczka do Warszawy.

2018-05-10
Powiększ zdjęcie

W dniu 8 maja 2018 roku uczniowie klasy IVa, IVb i V naszej szkoły wraz z grupką uczniów ze szkoły w Kadzidłowej odwiedzili stolicę naszego kraju – Warszawę. Grupa liczącą 50 osób tworzyli uczniowie, nauczyciele oraz rodzice. Zwiedzaliśmy miejsca przykuwające uwagę turystów. Zaczęliśmy od Stadionu Narodowego. Jest wśród nas wielu kibiców piłki nożnej i wizyta na tym stadionie była spełnieniem ich marzeń. Gdy weszliśmy na trybuny i wspięliśmy się na sam ich szczyt, z góry podziwialiśmy ogrom tego obiektu. Naprawdę, robi wrażenie! Następnym punktem naszej wycieczki był Pałac Kultury i Nauki. Korzystając z pięknej pogody, podziwialiśmy wspaniałą panoramę miasta. Potem, słuchając opowieści Pana Przewodnika, pojechaliśmy autokarem w kierunku Placu Piłsudskiego, który często widzimy w telewizji. Tam mieliśmy okazję obserwować zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Posililiśmy się pyszna pomidorówką, a następnie złożyliśmy krótką wizytę na Starym Mieście, gdzie znajduje się Kolumna Zygmunta III Wazy i Zamek Królewski. Ostatnim punktem naszej wycieczki był seans w kinie 6d.

Dokonaliśmy wyboru filmu i mogliśmy oglądać świat oczami kota. Było to dla nas niesamowite przeżycie!

Zmęczeni, ale w dobrych humorach wróciliśmy do domu.

Organizatorem była pani Joanna Heftowicz  opiekę nad uczniami pełniły panie  Iwona Morawska, Katarzyna Niedomagała Marlena Stasiak.

Czytaj więcej o: Wycieczka do Warszawy.

Targi Edukacyjne 2018

2018-05-10
Powiększ zdjęcie

W związku z wyborem dalszej drogi edukacyjnej uczniów trzecich klas gimnazjum  w naszej szkole zorganizowane zostały kolejny raz Targi Edukacyjne 2018,
w których udział wzięły następujące placówki:

1. Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Łęczycy

2. Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica w Kościelcu

3. Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Kościelcu

4. Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku

5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łęczycy

6. Zespół Szkół im. Jadwigi Grodzkiej w Łęczycy

7. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie

8. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu

9. Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Antoniego Troczewskiego w Kutnie

10. Łódzka Szkoła Mody, Kosmetologi i Fryzjerstwa Anagra

11. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im . Macieja Rataja w Mieczysławowie

Przedstawiciele -  nauczyciele oraz uczniowie - wyszczególnionych powyżej szkół przygotowali własną ofertę edukacyjną w postaci ulotek informacyjnych,  prezentacji multimedialnej oraz stoisk wystawowych, na których można było podziwiać efekty pracy uczniów.